inte min dag...

okej, detta gick inte riktigt som jag ville.

Slingade håret, så blev det helt åt helvete, och då menar jag HELT åt helvete.. så illa att jag tvingas göra om det imån.. undrar just vad som gick snett eftersom det aldrig blivit så dåligt innan? JIPPIE, innerligt. Ni som känner mej, vet hur jag är med mitt hår......

När jag var som mest förbannad så tänkte jag på vad min kära vän lina berättade för mej innan idag, om ett sms. Då skrattade jag lite iaf..

Annars är anderstorpsvistelsen snart över för denna gången.. lika skönt som det är att komma hit, lika gott är det att åka härifrån. Det blir ju lite senare än planerat imån, eftersom jag måste slinga håret... IGEN.

Annars har jag kollat på fotbollsgalan nu.. och zlatan är fortf min kung. 4(!!) ggr säger jag bara.. helt sjukt bra!

Nu ska jag titta på ngra avsnitt av the city säs 2 och sen blir det sängen.

So long suckers,

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0