Då var det tisdag...

Denna dagen har bestått av att jag;

1, Gått upp ur sängen
2, ätit
3, tagit mej till datan
4, bakat (!!!) muffins, som f.y.i var i ugnen i 35 min utan att bli brända, råkade glömma dom lite.. MEN dom smakade bra!

Idag går min anderstorpsvistelse mot sitt slut.. men eftersom att slingorna blev helt åt helvete kunde jag inte åka under dagen som jag hoppades.. Så nya slingor i håret idag, och det innebär ju även en middag till hemma :)

För att uppdatera om linas lilla sms-öde, kan jag nu berätta att han visste inte(förräns hon sa till honom) att det var från henne, eftersom hon skickat det från internet. Detta gör ju bara saken så mkt roligare och jag skrattade så jag grät innan vill jag lova. Såå, om jag ngn gång är ledsen, kommer jag att tänka på detta underbara sms lina. TACK!

Inte har jag pluggat ngt heller när jag varit här, fast jag har haft all världens tid till att göra det. Men varför inte passa på att vara ledig?

Nu; kaffe, muffins och project runway.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0