wopedidooo

idag är det måndag, men inte vilken måndag som helst utan klara fyller ååår, närmare bestämt 23 sådana.
Grattis till henne!

Annars blir det plugg dagen till ära.. gå igenom arbetet för slutseminariet imån.. så skönt när det väl är över.. men fastighetsförvaltning har varit den roligaste kursen hittills varje fall.. :)

Förhoppningsvis blir min data hel idag igen, pappsen tar med den till datakillen på jobbet (han sa faktiskt till han att göra det) och jag kan inte bli gladare. Snart kanske vi kan börja sammarbeta igen, jag och min data...

Och, endast för dej lou, lite fotboll med;)
Kollade på inter-siena igår och det var härliga bilder efter matchen, massa firanden.. synd bara att dom blev mästare i kvavaj och inte på riktigt igår.. men mne.. huvudsaken att dom vunnit :)

Såå.. nu har jag lättat mitt hjärta lite.

Och eftersom att klara fick anders i ett mms, så kan jag avsluta med denna bilden idag ist:

 
Den enda vettiga.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0