trötter...

jaha, måndag har gått igen.. det betyder att det snart är helg ju!

Helgen som passerade var riktigt bra. Spontanshots och vin i fredags och sigges i lördags.. Förfest här med massa trevligt folk.

Gårdagen var inte lika kul eftersom att jag var tvungen att städa (trodde jag innan jag gick ur sängen, men det hade jag gjort på natten OCH satt igång diskmaskinen..inte illa) men framför allt göra klart mitt fastighetsarbete... det tog emot om man säger så men klar blev jag!

idag var jag dödens trött när klockan ringde, hade vakant 48574655 ggr innan det med..
Men hoppade på bussen mot smstenar, hämtade upp danger på vägen och sen var det tåget mot halmstad..

Föreläsning stod på schemat, och jag måste faktiskt säga att det är den bästa och mest givande föreläsning jag har haft under detta året. DET är inte illa! Riktigt kul var det, handlade om ombildningar och liknande.. Sen var han ju mäklare han som föreläste och berättade ur alla möjliga synvinkar.. Men den var som sagt riktigt bra!

Ikväll har jag kollat på spårlöst såklart, och gråtit lite (as usual).. sen har jag läst igenom lite småsaker men mest gjort ingenting faktiskt.
Idag är det 11, ELVA dagar kvar tills jag får sommarlov. Det är helt sinnes asså.. Fast det blir ju bara ett par v sen börjar jobbet ju. Flytt ska hinnas med innan sommaren är över, och med flytt kommer inflyttningsfest på köpet. Det har jag redan hört ett par ggr ;)
Sitter och kollar på ikea lite grann och hittar massa fina saker, får bli en tripp snart dit faktiskt!

Det var nog allt jag hade på mitt hjärta idag.. Har förresten läst confessions of a shopaholic, så sjuuukt bra bok. Hade ju inte jätte mkt förhoppningar eftersom att filmen inte var ngn höjdare. Men det var den boken som gjorde så att jag fick sitta med mitt arbete igår, och allt är malins fel. haha ;) Men då kollar jag på min bild, och förlåter henne genast.

Nu ska jag kolla på ugly betty, ligger ett helt avsnitt bakom, aj aj aj...

Peace

Kommentarer
Postat av: Delle

Varför flytta du inte till 22:an?! Fortfarande smått bitter över dte faktiskt... ^^

2009-05-12 @ 13:13:17
URL: http://emerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0