torsdag...

och alla är lediga. eller? ja inte jag min själ.. jag har tenta så jag måste plugga. men IMÅN e det schlut!

Har varit på middag hos min kära mormor idag så jag är fortfarande mätt som jag vet inte vad.. rullade typ hem..

Sitter och kollar på aik-elfsborg, mest för att bojan is back, men en del för att jag hoppas att det kanske blir en del mål från elfsborg.. har dock inte börjat så bra kanske..

I helgen blir det lite grill var tanken.. får se närmare vad som händer och sker!

Det var mycket jag hade att berätta, eller?

aja, peace

Kommentarer
Postat av: A` La Malin

De blir grill hos C på lördag. Klockan 18 startar vi grillen. Either you´re in or you´re out?

2009-05-21 @ 18:32:08
URL: http://malliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0