Så kul..

Detta fick mej att skratta så jag grät. Sjukt kul...







Kanske den mest onödiga nyheten ever..:








Kanske inte syns så väl vad det står.. Men frågan var: Har du kastat ut grannen än?
Första svarar: Nej det blir till nästa helg
Andra: Ja den liggr på altanen där hemma
Tredje: Nej det gör jag på söndag eller måndag
Fjärde: Javisst, den har jag slängt i skogen bakom huset
Sista: Nej men jag har klippt sönder den och stoppat den i en kasse







Denna är kansk den bästa:









Jag skrattade ganska gott iaf.....

Kommentarer
Postat av: A`La Malin

Hihihi, de va underhållande såhär i pluggandet. Var kommer de ifrån?

2009-05-05 @ 12:31:37
URL: http://malliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0