pluggdag..

Har pluggat mest hela dagen.. Riktigt trist men what to do? Man har ju iaf kunnat sitta utomhus och plugga, det gör ju det hela aninges bättre varje fall :)
Det som får en att kämpa nu är att man vet, att efter fredag nästa vecka är man ledig ett BRA tag faktiskt :)

Annars hoppas jag verkligen att allt går i lås med ronaldo-till-madrid-affären. Han förtjänar en bättre klubb än man u asså.. Priset är ju bara(!!!) 950 miljoner.. Så lina, har du det över kanske det blir han ist för petter som flyttar in i garderoen? ;) Hade varit ngt.

Tänkte kolla på eurovision-semin nu och lämna plugget till morgondagen. Jag har varit duktig idag så jag får faktiskt det..

En annan sak jag tänkte på.. Min mobil har varit helt tyst idag. Inget samtal, inget mess. Boooooring faktiskt., Kollar man i lördags så hade jag skickat 68 meddelanden den dagen, det e ganska stor skillnad faktiskt.. Men men..

Nu vill jag ha första juli.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har redan köpt honom, han står i garderoben redan. rätt mysigt att ha honom där. Tyler är lite svartsjuk dock.

2009-05-12 @ 22:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0