okeej..

jaha, gårdagen kan summeras på följande sätt:

- Rätt låt vann, helt klart.. Jag var helt till mej mer eller mindre. Första ggr man håller på en låt som verkligen vinner tror jag. Jag ska nog gifta mej med han.. typ.. Sverige var riktigt dåliga, och man visste verligen hela tiden att hon inte skulle vinna.. Annars var danmark och arash bra med!

- Fotbollsengland gråter, igen.. Synd att arsenal inte satte ett litet mål bara, då hade man drygat ut det lite mer.. Men nu vann dom där guld och det får vi nog ändra på tills nästa år..

- HBK kan inte vara så nöjda med sin insats igår heller.. no comments..

Annars skrattar jag så jag håller på att dö just nu.. kan inte sluta heller, och mamma skrattar för att jag skrattar.. inte för att hon vet vad jag skrattar åt men då skrattar jag ännu mer osv...

Nu ska jag plugga lite..

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0