oh yess

okej, jag har nyss kollat på sista avsnittet av one tree hill och lipat sönder mej själv. Grät nästan lika mkt som till Grey's i fredag.. det var helt sjukt!

Annars har dagen varit bra. Seminariet gick SJUKT BRA!!!!! så bra gick det haha..
skönt att det är över ;)

Snart är ju skolan slut för gott.. ska bli skönt att vara lite ledig innan man börjar jobba. Tyvärr har ju våren inte varit helt så fin som förra året vid denna tiden.. då fanns det inget gräs, man var lite brun varje fall och livet var allmänt underbart. Förhoppningsvis kommer det och sommaren kommer nog bli döö bra skulle jag tro. '

Imorgon är det ju heller ingen vanlig dag, för då är det ju lous födelsedag ;)

Nu ska jag beta av gossip girl med, sen ska jag nog, hör och häpna, sova.. skittrött och ont i huvudet.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0