it's a lovestory..

okej, jag var helt enkelt tvungen att sätta mej här en stund, för att slita mej från min bok ( geeky, i know).. Köpte om jag kunde drömma idag (första twilight-boken) och jag kan helt enkelt inte sluta läsa.. helt sjukt bra. Står till och med på baksidan, Varning - beroendeframkallande. Och det är precis vad den är.. sååååå bra. 

Idag har jag och min kära syster varit ute på en liten trip.. närmare bestämt A6.. Först frulle på ikea, sen shopping där inne (hittade en massa nice).. Sen han vi även med en tur inne på a6, trots ag:s pressade tidsschema. En sväng på stan som slutade i 3 tröjor och ett par solglasögon (som jag verkligen behövde.. eller?) Vi åt sen världens godaste mozzarella mackor, sjukt gott. Hann även med en marängschwiss-glass på donken ( jag vet att du e avis lou)
Det bra hemmåt iaf och då hängde jag med carro till gvd.. in på befa och säga hej, och jag kom prec i rätt tidpunkt.. dom höll på att kolla på nya klädkollektioner.. MASSA fint...

Aik förlorade mot gefle. Tänkte bara säga detta....

Nu ska jag återgå till Edward Cullen, my man.

peace 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0