hmm..

såå, fredag imån då. Det är som jag säger, det är bara måndag och helg!

Dagen har spenderats med plugg, promenix och kvalitetstid med jossi. Mycket trevligt!

Ikväll har jag mest pluggat lite mer såklart, kollat på crimial minds, som var typ så sjukt bra idag, och kollat lite på massa heminredning. Hittade ett påslakan med zac efron på hela.. Ni behöver inte vara oroliga, inte ens JAG köper det.. eller?
Vill bara åka till ikea nu tack!
Råkade iofs även hitta två par fina skor som ska dimpa ner i min postlåda snart... men det e väl inga...

Om en månad fyller jag år, helt sinnes vad tiden går fort asså. Nästa vecka har vi två (klara och lou) födelsedagsbarn som ska firas min själ..

Om man kanske skulle krypa ner och sova i tid för en gångs skull.. ska ju upp på morgonpromenix imån, det har jag lovat mej sj.. får la se hur det går (regnar det, så blire big no no).

Kollade på bilbao-barca igår.. Herregud, jag förstår att zlatan vill dit. Helt sjukt vad bra dom är.. messi är lite av en favort, men kan det bli annat?
OCH om vi ändå e inne på fotboll, så blev min man uttagen i omgångens lag såg jag minsann, den lilla tysken kämpar som om det inte finns ngn morgondag.. kunde inte sagt det bättre sj faktiskt.

that's about it.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0