tisdag..

jag är allmänt uttråkad nu..

Dagen började väldigt tidigt.. lina och klara skulle upp kl 07, sen var det kört för mej med att somna om..
Så gick upp, åt frukost och gick ut och gick en lång promenix.. skön start på dagen. När jag kom hem hade jag två missade samtal på mobilen, skyddat nr såklart(jag hade ändå inte svarat på dom, vill ngn mej ngt så se till att inte ringa från skyddat). Sen såg jag att jag även fått ett mail.. från swedbank.. skickade ju in en ansökan dit för ett tagsen (vilket jag typ glömt) och jag svarade på hans mail.. 30 min senare var det best att jag skulle vara på swedbank kl 14 iaf.

Så nu har jag varit där varjefall. Fick kaffe, det var nog det bästa...

Jag har kollat på gossip girl och oth, men inget the hills idag inte :/ var visst nästa vecka dt började..

Slutar med en bild idag...


Jag hade ju............. tveklöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0