sviterna av en lång dag....

är att jag sitter och blinkar för att hålla ögnonen öppna... Dagen har varit lång som sagt.

Har nyss avnjutit ett avsnitt av andra avenyn (på toan glömde mina hörlurar hemma och lina kollar på tv och  klara sitter is sitt rum).. Det är verkligen en B-serie men jag kan inte sluta kolla på den helt enkelt. Och lou, I blame you att jag började kolla;) haha.

Imån e jag ledig hela dagen.. Så blir nog inte jätteeffektiv.. Ska luncha med lina, sen till stan och kåren på kvällen.
Men det är ju en bra dag för med det. Man vet knappt vad man ska göa nu när tentorna e över och man slipper stress 24/7..

Om man ska sova så man är pigg imån. Och vi hoppas på fint väder. Och worldpeace.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0