smart?

Ditt IQ beräknas vara:

103

Detta motsvarar 58:e percentilen, dvs 58% av befolkningen har en IQ mindre än 103.

För medlemskap i Mensa krävs en IQ på 131 eller mer, vilket uppnås av 2% av befolkningen, alltså 98:e percentilen.

Sannolikheten att du kvalificerar dig för medlemskap i Mensa är ytterst liten.





Jag blir gladas där de står att 58% av befolkingen har IQ mindre än 103. Är jag då smartare än 58% av hela sverige? Antingen har det blivit ngt fel eller så är jag jävligt smart. Jag tror på det sistnämnda.

En liten bild til:


Lina är utslagen efter en hel dag av födelsedagsfirande

Hittade även en annan bild från i sommar på niggaz with attitude:


Jag och danger i vårat bästa jag

Till sist, men absolut inte minst:


Klara chillar på soffan. Nästa maskerad ska jag klä ut mej till henne.

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0