pluggdag.

kl 07,00 ringde min kl idag, och jag gick upp, satte på kaffe och gjorde ett par smörgåsar och gick och la mej i sängen igen, kollade lite på nyheter osv.. halv 8 öppnade jag böeckerna och satt fram till typ halv 1. Åt och vilade lite och vid 2 körde jag igång igen.. 19 gick jag ut och gick en sväng och sen dök jag ner i böckerna igen. Så spännande (dock fått mkt gjort) har min dag varit. Nu sitter jag här, typ färdig med en stor lapp med "turbulensintensitet" upptejpad framför mej. Jag glömmer helt bort det ordet, heeeeela tiden. Turbulensintensitet, turbulensintensitet, turbulensintensitet. Jag ska komma ihåg det. Gör jag det, kommer det inte med på tentan, och glömmer jag det, kommer det såklart med. Sån tur har jag alltid. Det var som när man var mindre och hade test på kartor (ni vet man fick en karta så skulle man kunna placera ut städerna/länderna rätt). Jag kunde alla när mamma förhörde mej, utom nicaragua. Vi tragglade den som om det inte fanns ngn morgondag. När provet kom, kom den med och jag kom inte ihåg den. Men nu kommer jag aldrig glömma vart det landet ligger, det lovar jag. Så i framtiden, om ngn undrar var turbulensintensitet är, ask me.

Och inte nog mot det (ja, jag är trött på skiten nu) så räcker det inte med att det finns ngt som heter temperatur. Nu finns det helt plötsligt 1000 OLIKA sorters temeraturer. operativ hit och ekvivalent dit. Temperatur som temperatur tycker jag, men det tycker tydligen Installationsteknik AK för V.

Igårkväll var jag uppe hos mamma karin och hon hjälpte mej med affärsredovisningen. Nu jävlar är jag expert på detta, det kan jag lova. Nu kan jag till och med små saker som vår lärare inte berättat, men mamma karin, hon kan hon. Först fick jag ju kolla på lite Robert Gustafsson (fast mest lyssna på daniel som berättade allt två min innan dom sa det i filmen ;) ) och jag skrattade så jag grät typ.
Zlatan gjorde båda målen för inter igår, och nu ligger han ju 2a i skytteligan, inte illa måste jag säga. Jag är stolt!

Imorgon kommer dagen vara ungefär lika spännande som denna dagen, eftersom att tentan e på onsdag, vilket är i övermorgon. Tänkte iofs börja med en morgonpromenix imån så man piggnar till lite. Gjorde felet idag att bara slöa innan jag började plugga och innan kl blev typ 09 var jag som en zombie och fattade typ inte, eller rättare sagt kom inte ihåg, vad jag läst en minut innan. KAn ju iofs också bero på att jag inte somnade förräns kl 03 typ, var varken trött eller ville sova.. what to do?

Aja, nu ska jag göra det sista sen lägga mej och kolla på ngn film av ngt slag tänkte jag.

Goodie night.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0