onsdag em..

vanade kl 10, men kom inte ur sängen förräns strax innan 11.. in i duschen och sen vänta på att lina ksulle göra klart sin opponering.. in till kåren, möta upp klara och luncha. Men eftersom att alt. 1 var fisk och alt. 2 var bruna bönor (och jag såklart inte gillar ngt av de) fick det bli en tonpisk (det stod att den hette så) baguett. Men det gick ner det med vill jag lova. Sen drog jag in till stan och mötte upp danger, för den obligatoriska 35-vi-har-fått-pengar-shoppingen. Hittade faktiskt ett linne jag ville ha, en fin liten jacka, ett linne till, nagellack, band till håret, strumbyxor, öronhängen, underkläder och säkert ngt mer jag glömt.. Lina kom och vi tog en sväng om till..

Nu sitter vi här och väntar på soppan som står på spisen. Jag sitter och hivar i mej keso direkt ur paketet och är allmänt nöjd. Nu var visst soppan klar med så nu ska jag äta lite sparrissöppe Fint!

Kvällen blir det ju som sagt kåren, jag lina danger. Perfekta trion min själ. Jag och malin träffade på sarahgiiio i stan innan och vi best att vi skulle hänka på på valp-förfest på bolmens idag. Trevligt.

Nu ska man strax hit the shower och in i dimma.

Skål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0