ny vecka..

då var det måndag igen mina vänner.
Idag blev det en välbehövlig sovmorgon, och man är faktiskt utvilad.

Gårdagen spenderades mest framför tv:n med repriser och massa mat. Segt var bara förnamnet.....

Idag ska jag lina klara och malin FINALLY gå och se på män som hatar kvinnor. Jag och clairy har varit taggade på detta väldi väldi länge faktiskt. Tror bara att jag kommer bli lite besviken tyvärr...
Annars är det sushimiddag idag, tror jag, för jag är väldigt sugen på det.

Ledig från skolan idag, fast egentligen borde man börja med alba, men eftersom adam jobbar får vi ta det en dag då vi faktiskt har skola ist..
Tentorna börjar ju smyga på snart, och jag har for fan TRE tentor på 5 dagar. En av dom är ju en omtenta i organisation som jag hatar över allt annat. Men lika bra att få det gjort......

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0