män som hatar kvinnor, yess

okej, måste ju börja med att jag igårkväll ÄNTLIGEN fick se män som hatar kvinnor. Och den var ju mkt bättre än jag trodde (eftersom man läst boken och den är typ den bästa bok jag läst, inte hade allt för höga förhoppningar om filmatiseringen). Men rollerna passade sej, till och med kalle blomqvist vilket jag absolut inte trodde. Det enda som stör mej är att vissa saker fattades, vissa saker fanns med som verkligen inte make scence asså. Enough said about that.

Nu är jag iaf i skolan och chilalr som fan. Har precis varit på en föreläsning med Paolo Roberto som var riktigt bra och rolig. Han kan den där Paolo. När jag och Klara skulle gå in i Q-Huset kom det en tjej som hade AS brådis. Eftersom att vi gick igeon den ena dörren, skulle hon ta den andra, trodde hon ja. Den var låst så hon sprang rätt in i den. Det är SÅNT som gör vardagen lite roligare.

Imån blir det plugg plugg plugg, både teknisk installation och affärsredovisning. Det kan gå åt och man kan verkligen INTE plugga för mkt på detta. Läsa av elmätare hit och bokslut dit. Är det inte för härligt?

Kan dom bli klara snart så vi kan gå och spana in KAD lite granna kanske?

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0