klara har ett tight vad?

linas b-day och det har flummat här som aldrig förr. Det har varit tårta, mat, och en massa skratt. Jag lina klara erica och sen joinade även lou oss.

Dagens roligaste: Bruno Bosco. 
Dagens happening: Linas födelsedag. Det e nog ingen som har missat, med repliker som; "Jag får göra det för det e min födelsedag" och "Pax inte, för det är min födelsedag"
Dagens största: Omvägen lina guidade mej genom för att komma från klara till conan. Den var nog dubbelt så stor som vanliga vägen
Dagens minsta: klaras?
Dagens saknaj: VART ÄR MITT KORT? HALLÅÅH, VART ÄR MITT KORT.. saknaj... (copyright klara) .. (Om inte goset)
Dagens härligaste: Antagligen solen och vårkänslorna
Dagens smaskigaste: Schwarzwaldtårtan kanske?
Dagens sms: Skickades inte idag, men lästes upp idag. Ett flertal från klara, mysa.

Dagens fulla blöja: Enl klara kanske jag skulle ha den, men ingen kan ta den från cunow. Så enkel e det!
Dagens snabbaste:han vid banken på nyhem kanske. Han var snabb.Han hade långt hår. klara hade ju!
Dagens helt enkelt: Kvällens skratt-attack. Har aldrig påstått att vi är normala...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0