hets hets hets!

ställde kl på 07 idag igen, men kom inte upp förräns kl 8.. åt frulle, drack kaffe och gick ut och gick i en timma (behövs för att jag ska vakna, annars blir det som igår.. pluggar men inte komma ihåg ngt).
Pluggat ett par timmar nu.. egentligen har jag väldigt mkt att göra men jag jobbar bra när man är under press, så detta ska vi nog lösa. Ska bli så skönt när denna är över, verkligen. Gjorde en övningstenta innan idag, hade tentan sett ut så imån hade jag fått ett VG. Så mkt har jag faktiskt lärt mej!
¨Håller på att ladda ner GG och one tree hill, och är så peppad på det. Där går två timmar av pluggtiden bort....

En positiv sak idag är jag gick in och kollade hur det gick för min telefon. Den var klar, och dom hade skickat den idag. Exakt en vecka efter att jag skickade in den. Dom var snabba dom där. Det som också är värt för er att veta är att det stor TOUCHSCREEN FELAKTIG OCH UTBYTT. Altså var det inte mitt fel att den var sönder, det trodde ni inte om pg va?

Satt ute och drack kaffe för en liten stund sedan i solen, sååå skönt och det kändes verkligen som om det var vår. På rätt väg kanske. Peppar peppar, snart kommer la snön tillbaka?

Som sagt har jag hunnit mkt annat än instud.frågor, men idag när jag vaknade kom jag iaf igår turbulensintensitet.

På tors fyller lina år, jag tänkte baka en tårta, men nu funderar jag på om jag ska ta klara till hjälp (vilket känns som ett säkrare kort från min sida, då klara faktiskt KAN baka), för att det huvud taget ska bli ngn tarten.

Nu får jag väl, kanske, eller?, plugga lite då..

so long suckers, imån vid denna tiden är jag nogklar med min tenta. SCHÖÖÖÖN.

Kommentarer
Postat av: Louise

Visst du kan ju baka en tårta, men de hade ju varit bra om den var ätbar..Har faktiskt ett förslag, som jag har utlovat i snart ett år...

2009-03-17 @ 13:41:28
Postat av: A` La Malin

Jag blir så arg på Gossip Girl. Det är du och jag som ska disskutera det när vi ses så jag kan få avreagera mig..



All lycka med tentan till dig från mig, pax

2009-03-17 @ 18:22:27
URL: http://malliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0