Herr ågren

okej, gårdagen var bra.. mkt dricka involverades och jag vill redan glömma att jag stod mitt på dansgolvet och vinkade till adam högt uppe i dj båset mest hela tiden. Men det är inte det värsta. För det värsta kom jag på, just nu när jag tittade på lite kort. Det blev en -johan glans-diabild som kom här. HELVETE säger jag bara. This is so not good.
Whatever. Det är glömt nu.... eller??

Idag var det in för käk med linis malin och david. Gustafs fick det bli dagen till ära, för där har dom gratis påfyllning av dricka. Det e gott på bakfyllan faktiskt. Sen travade vi till östergård, packade, gjorde lite test mm.. Jag chillade mest, lina letade mest efter sina sunglasses, malin letade mest efter sina kläder och david, han lekte mest med sina hängslen han.

Sen com cunow och hämtade oss och trippen började mot smauland, med ett stopp på lager 157.. hittade inget så det gick ju käpprätt faktiskt..

Hemma stod maten  på bordet och jag var sjukt hungrig.
Nu är jag mest trött. Så ska nog sova faktiskt. Eller om en stund iaf

peace

Kommentarer
Postat av: Sparv

Hehe, vilken sweet beskrivning man fick... "jaha, så vad gjorde du igår?" - "ehhh, jag lekte mest med mina hängslen som vanligt"

2009-03-28 @ 10:54:09
URL: http://sparvsmobil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0