fotbollseason, FINALLY!

är inne och kollar när HBK drar igång sin säsong, och det är den 5 april. Borta.... mot AIK. haha, det kan bli spännande... ska vi åka til T den helgen klara kanske? ;) haha.

Annars har jag varit på banken idag, eftersom jag inte har ngt kort.. men en promenix i det fina vädret fick jag iaf..

Helgen var trevlig.. fotboll (en snabbsväng) i fredags.. Jag fick vara nykter eftersom jag skrev tenta i lör kl 09.. Mpste vara klar i huvudet ju!

När tentan var avklarad, blev det hem för en powernap (som varade strax över 2 timmar) och sen göra sej i ordning för att ta sej till danger där förfesten var i gång alla redan. Extra kul att carro var med, aaadå. För längesen asså..

I skrivande stund sitter jag och väntar på lina och klara ska komma hem så vi kan köpa lite mat.. jag hungrar ihjäääääl.

Tror jag parkerar mej utomhus på balkongen lite nu.

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0