bla bla bla

sitter och kollar på grey's, ngn resumé om tiden som gått eller ngt.. ganska kul och se faktiskt.
Ännu roligare blir det när dr burke kommer in i sin senapsgula turtleneck. Över det har han en beige manchesterkavaj. Han är allt trendig den där burke. Han kanske kunde jobbat med MODE OCH TRENDOOOR på ntv? Tror han hade passat bra i den rollen jag.

Nu är nog linis snart på g hemmåt tror jag, eller jag hoppas rättare sagt. Klara skulle spendera natten hos lou inatt, eftersom att det eöverlämning tidigt imån. Ska försöka ta reda¨på lite info om art bygg ska hitta på, man kan ju inte missa detta spektakel;)
Plan B får väl bli att spana in PP och Maneater...

En sak till asså, om jag ngnsin skulle operera mej, skulle det vara Derek Shepeard som gjorde det, period.

Nu ska jag väl hitta på ngt att göra. Eller?


so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0