bah bah bah...

sitter uppe på media och mest chillar och dricker kaffe, fast jag verkligen BORDE plugga. Väldigt mycket till och med..
Men efter si sådär två timmars sömn i natt, upp kl halv 8 för tenta i teknisk installation, snurrar snart ögonen runt runt. Det är inte så upphetsande asså. Det gick sådär, får säkert göra om den (ja så säger jag alltid men denna gången menar jag det, innerligt..)

Det är stråååålande sol ute och jag vill bara sitta på klaras altan och schteeeka mest hela tiden, med ett glas rosé och vara nöjd med livet. Hade jag druckit en klunk vin idag, hade jag somnat på stört tror jag.

Nu blir det lite debet och kredit, och allt annat som hör affärsredovisning till.. kanske.. eller om en stund iaf. Tror inte det kommer hända idag faktiskt.

So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0