baah

eftersom att kl "bara" e 12 och jag inte börjar skolan förräns 1 imån, får man vara uppe lite längre.

Låtarna som just nu har fastnat i min hjärna, och kommer sitta där länge till vill jag lova...

Flo rida - Right round
Lil Wayne - Prom Queen
Lil Wayne - Hot revolver
Ludacris feat. Chris Brown - What them girls like
Chris Brown - Capetive

Bra skit!

Denna veckan börjas det med nya delkurser, Ekonomistyrning och Fastighetsförvaltning. Den sistnämnda är jag pepp på men ekostyrningen kan fan dra asså. Men det är domma två kvar, sen är ett år sluuuuut.

Ngt annat spännande som händer är väl kåren på onsdag.. Kommer nog bli en del folk (mer än förra v då det var 14 st) eftersom det e stabsöverlämning då med. Sen hur många av dom som kommer så långt ska bli kul att se...

Snart champ.league igen med, arsenal fick ju villareal vilket jag faktiskt hoppades mest på. Känns som bästa utvägen...

Måste klippa mej med faktiskt, om ngn undrade då vill säga..

såå, det var nog allt jag hade på hjärtat för idag.

sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0