sjung om studentens lyckliga dar...

happ, jag lallar mest runt i min ljungbergoutfit och är i vägen känns det som. Här är stök och fix i varje hörn. Jag har iofs varit duktig och puntat björkarna, så det så.. så nu e dom gul-blå och fina.

Fick sy in min klänning 44454681 cm igår med för den får för sej att töja sej när man har på den, sådär kul asså.
Ngt annat som är sådär kul är väl att det är svinkallt och regn ute... och vi som klagade på att det var så himlans varmt på studenten, hellre det än regn. TRE år sedan var det jag som var där, nu är det min syster som är där (fast hon är fortf sjukt liten)
Kunde inte sova i natt heller, så läste i min bok (japp, jag är en geek).. DET skulle jag inte gjort innan jag prec skulle sova, jag grät så mycket så jag fick chippa efter andran asså, är fortf svullen i mina ögon.. Helt sinnes asså..

Imån är det party min själ!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0