parapapapapapapapapaa... nej jag tröttnar inte..

Idag, efter all sömn är jag faktiskt riktigt pigg!

Jag och jossi cyklade(!) till gvd, för att där inhandla en studentpressent till forwardstalangen. Det slutade i ett par silveröronhängen iaf, that is nice. Vi gick även in och planerade min jobbning i sommar, och den ser RIKTIGT bra ut. Ledig lite här och var men ändå mkt jobb. En kaffe hanns även med och jag fick till och med hoppa in och ta en kund haha..

Sen bikade vi hemåt och mötte upp daniel och hugo för att spela minigolf. JIPPIE var kul... eller? Men vi spöade skiten ur dom iaf. Visade helt enkelt vart skåpet ska stå.

Här hemma är det stress och typ fullt hus såhär dagen innan ag:s student. Jag kommer bli riktigt sentimental imån tror jag, men det får jag.

Avslutar med en fin bild...


Såhär hoppas vi det ser ut på lör.. vet dock inte varför dom har olika tröjor........

Nu ska jag städa lite.

Peace

Kommentarer
Postat av: A` La Malin

Vi får ju verkligen hoppas att AG inte läser din blogg, haha.

2009-06-05 @ 11:18:13
URL: http://malliin.blogg.se/
Postat av: pg

haha det har hon inte tid med;)

2009-06-05 @ 12:07:29
URL: http://pege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0