Parapapapapapapapapa....

så sjukt bra låt, Rap des armes.. hallå sommarplåga!

Okej, riktigt bad update, men har varit väldigt upptagen.. närmare bestämmt:

- Cl-final hos säk-bullen, men utgång på bulls och caféet såklart. Barca vann, kunde man vänta sig ngt annat? Fick även hämta malin hos grannen, då hon gick fel......

- Inomhusdag, till det var dags att bege sej mot småland. Jag och carro gick till hotellet i gvd, på pop-quiz och ett X antal vin. Riktigt kul att träffa anna och sneks med. Blev GANSKA bra drag tillslut..

- Upp i ottan (kändes så), AStrött.. till jobbet och jobba en hel dag. Sen han jag inte ens hem imellan, utan direkt till jossi och ett par glas rosé. Ner till AIF och kolla på matchen, no comments.. Tillbaka till jossi och jag hon och tobbe dricker lite (mkt) mer vin och mot gisledagarna. Blev tältet där det var bra dag...

- Upp samma tid idag igen, för mer jobb. Sliten? Sjukt varmt ute, karnELVEVal som ag var med på.. Hem en snabbis och sedan till Hstd igen. Kåren står på schemat.. riktigt kul förfest hos lou, sen en massa stök på kåren där det var bartömning...

- Sov ut lite med, med lou jämte mej ingosandes haha.. Upp och iordningfix så gick jag lina lou och sebbe och kollade på Örnia (jag säger det med SJUUUUKT nöjd min) och gusten. Det blev ju vinst.. In till stan och käk på capri, sen gick jag och lina och kollade på HBK-Örebro.. no comments... Typ årets varmaste dag var det nog med.. MEN sen var det bara hem, iordningfix och bort till lou.. Jag klara lina lou och gusten drack lite öl. Och vi stannade inte där, nej nej, här blir det krogsöndag. Finns bara en sak som sammanfattar hela kvällen: blond 90.

- Måndag igen och här sover vi nte länge inte, cunow ringer så jag hon lou lina och klara drar ut till tylö. ASgott verkligen.. Jag grät mest till min bok, när jag hör din röst, 2a boken i twilightserien. Så bra va..

Såå, det blev en 5-dagars och min kropp mår fortf inte bra faktiskt. Igår chillade jag med adam mest hela tiden, och idag har jag fortf ont överallt i kroppen, HELT sinnes. Den tål inte hur mkt som helst asså.... Men kul har jag haft med aldeles för lite sömn...

Till helgen blir det 6e junifirande. Fotboll i tältet, pre-party at my place och sen till hotellet. Klara och cunow ska ju göra a-torp med, får väl se hur det går;)

Nu ska jag nog faktiskt sova (trots att jag sovit mellan 19-21,30 så är jag helt slut. På fre tar ju min kära syster studenten så man måste vara pigg nu i dessa tider, haha...

men men,

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0