on and on..

okej.. imån får jag äntligen jobba lite.. har börjat få spel på att bara gå hemma på dagarna.. visst e det skönt att ha sommarlov, men kanske inte när vädret inte är på top..

Idag har jag väl inte gjort speciellt många knop inte.. Varit och fikat hos min lilla mormor en sväng och varit och ätit glass med daniel..han ville såklart spela minigolf med men där satte jag minsann stopp haha..
Var på arvids och skulle köpa 3e twilightboken med, men den var såklart slut.. baah..

Sverigematchen igår gick ju bra, 4-0 kunde blivit mer men det är ett bra resultat.. Riktigt trevligt hos jossi med.. öl vin och kebab fick det bli haha.. Sen en massa tjat och ag kom inte och hämtade mej förräns sent..

Och äntligen är ronaldo på väg bort från man u, för bara en miljard.. men det är väl inga?

Jag är taggad på midsommar nu.. var inne och beställde chill out rosé igår, var sugen på detta.. mumma.
Det ska ju bli fint väder med så det kommer nog bli minst lika bra som förra året.. let´s hope so!

I helgen fyller man 22, och jag har ångest över detta.. jag är ju for fan gammal. Det blir till halmstad och fira antagligen, like it should be :) Tyvärr är ju klara i täby (T) då så det blir ju minsann ingen efterfest med östras bröd-vipkort inblandade ;)

Nu börjar criminal minds igen..

So long suckers,
Peace

Kommentarer
Postat av: Emma

Din lilla Anderstorpare. Jag är in town i Halmstad och räknar med lite krogsöndag på din födelsedag. Du får fan inte balla ur nu! Nu är det du och jag på din birthday, det hoppas jag att du förstär;)



By the way, jag har hört att chill out rosé är väldigt dött ;) hahahaha

2009-06-11 @ 23:04:11
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/
Postat av: Emma

Din lilla Anderstorpare. Jag är in town i Halmstad och räknar med lite krogsöndag på din födelsedag. Du får fan inte balla ur nu! Nu är det du och jag på din birthday, det hoppas jag att du förstär;)



By the way, jag har hört att chill out rosé är väldigt dött ;) hahahaha

2009-06-11 @ 23:07:24
URL: http://angelwithoutwings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0