I admit..

jag är världens dåligaste på att uppdatera men jag har så himlans mkt för mej..

Det har hänt en del på senaste....

- Vi har firat midsommar, i halmstad såklart. Bolmens, asgod mat, sjukt bra folk, riktigt bra stämning, ett polisbesök, många glas vin, många partytält och mkt mkt mer.. Det var varje fall hur kul som helst.

- Vi firade ju även en midsommardag. Jag lina och emma kollade mest på oc hela dagen och sen var det förkalas hos lou. Anderstorp joinade oss, och såklart ngra fler. In till stan bar det där det såklart var massa folk och stök. Riktigt kul!

- Jag har börjat jobba på allvar, även om jag är ledig lite titt som tätt, så jobbar jag nu iaf.

- Tylösand har hunnits med såklart, och imån bär det av dit igen

- Annebergssjön har med hunnits med, ett X antal dagar.. senast idag faktiskt.

- Massa vinkvällar med jossi (ibland tobbe) och massa skratt och tjat

- U-21 Em och sverige var ju till och med bra. Den värsta matchen ever mot england, tyvärr så gick det ju inte hela vägen (men nästan) tack vare malmö ffs (såklart) molins så gick vi inte vidare. Berg skyller jag inte på, han har gjort 7 mål och vann skytteligan. Men det var kul så länge det varade...

- Ronaldo har gått till real, och FINALLY tog han förnuftet till fånga och lämnade man u.. bravo!

- Grillkvällar har såklart hunnits med (senast idag) och det är så sjukt bra med svenska sommarkvällar

- Måndagsklubben har dragit igång och som vanligt har jag inte varit där ännu, men nästa måndag, då jävlar blir det party;) haha.. all in!


Det var väl vad som hänt.. sen är det massa som komma skall.. Nyhemsgatan 32 på ons, Tylösand imån, party till helgen, tyskland nästa helg och mkt mkt mer... me like. Nu har sommaren börjat!

Vissa människor är jag bara irriterade på nu, men men, don't slösa energi....

So long

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0