boooooooooooooring

tillslut tog ag studenten, även om jag inte trodde att hon skulle klara av dagen i den fina form hon var vid utsläppet (finns ju ett X antal vittnen).. Men det gjorde hon, dom körde genom stan och jag var avundsjuk mest hela tiden faktiskt..
Jag drack vin mest hela tiden och när folket gått kom lina klara och emma hem på ett glas och sedan åkte vi vidare mot jossi, där det vankades ännu mer vin, fashion shows, plåtningar(?!?!?!) och massa skrat.. sen knallade vi hem i gryningen...

På lördagen var jag ganska trött om man säger så, men upp kom jag och mötte jossi nere i samhället.. där var det parad och liknande, vi han även med att bli filmade av tv4, gaaah.. Sen björd farbror kennet oss på öl, en riktigt återställare som var välbehövlig måste jag säga.. Ut och gick en runda med carro sen somnade jag ganska fort om man säger så och vaknade inte förräns två timmar senare då malin ringde och väckte mej..

Det blev förfest hos mej som vanligt.. tyvärr svek oss det fina vädret så det fick bli inomhus.. dock inte lika mkt folk som det brukar men det var trevligt :) Ner till tältet för en massa stök och dans och mer dricka (alltid nödvändigt). Kvällen avslutades vid korvkiosken, som vanligt, och en promenix hem i ytterligare en gryning.

Upp på söndagen, då ag skulle gå balen och hade samling hemma hos oss.. dom var ganska bra nervösa om man säger så.. Men fina var dom.. iväg till gvd för att kolla när dom gick upp för backen.. så fina.. träffade även anna, sneks och kattis, trevligt värre!
resten av kvällen gjorde jag inte många knop...

Måndagen tog jag sovmorgon och fick veta att ag hade mött pappa i dörren, fortf iförd balklänning, när han gick till jobbet.. fint! Var hos jossi och tobbe och kollade på twilight på kvällen, trevligt trevligt...

Idag ha rjag haft riktigt trist verkligen.. helt sjukt trist.. gått en runda, och det är väl allt ungefär.. Har fått tillbaka mina skattepengar idag, så lite glad är man ju alltid :)

imån ska jag luncha med danger och gå in på befa en sväng.. fika lite eller ngt.. måste ju hitta ngt att fördriva dagarna med.. ganska trist.

nu sk ajag kolla på big brother varje fall..

peace!

Kommentarer
Postat av: Anna

det får bli fest snart pg :D

är du i halmstad till midsommar? :)

Puss Anna

2009-06-10 @ 20:34:48
URL: http://Sessish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0