wohoooo

tentorna är avklarade, nu går vi all in ikväll!!

alltid denna ångest ångest ångest dagen innan och på morgonen innan en tenta, och denna lättnad när det e över, kan inte beskrivas hur skön den e asså! dagens tenta gick inte lika bra som husbyggnaden, inget jag räknat med, men bättre än jag trott. jag förbereder mej på omtenta så blir jag inte besviken.

nu ska jag försöka väcka lina och klara, eller om jag sj lägger mej och sover lite..
sen ska jag och lina in till stan för inhandling av alkoholhaltiga drycker och en repa kanske.
ikväll blir det tentaferre hos anna, sen säkert morfars. Imån var nog tanken utgång med tjejerna i tvåan, long time ago asså. ska bli nice :)

snart blir det nordligare breddrader;)

puss faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0