klartklartklart

jag tycker verkligen synd om mej själv just nu, detta kommer bli den tristaste veckan ever. period.

har verkligen inte gjort ngt de senaste dagarna, inte mått bra helt enkelt och det var ju inte så konstigt...
nu sitter jag och ska kolla på handboll, spännande värre! tror iofs inte att sverige kommer vinna, varför skulle ngt gå bra lixom? hoppas kan man ju alltid göra..

ngt (annat) jag blev besviken över var att lady gagas performance i parken bara var ett påhitt.. hon kommer asså inte hit och det har sålts falska ticets, vad e det lixom? jag som ville se henne soo bad. men yterligare igen, varför skulle ngt gå min väg, det är ju onödigt.

det blir en lugn dag idag, som ett par dagar fram över.

ha det så kul i åre alla. åk och festa lite åt mej med tack.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0