jag kan då verkligen inte konsten..

.. att sätta mej ner i lugn och ro och läsa kurslitteratur.
Det finns helt plötsligt massa andra saker att hitta på. Gå ut och gå en sväng, tog til och med en extra runda för att inte komma hem till metaforer och allt vad det heter. Kolla runt på internet, det kan man ju fördriva en bra stund på. Spela wii, wii-fit is the shit! Laga (!!!!) lite mat, hemskt vad kul det var helt plötsligt. Jag har även börjat kolla på bride war. Och ändå har jag bara varit vaken sen kl 9. Detta kommer ju gå käpprätt...
Har läst det innan, pluggat på det innan, men dagen innan tentan vill man ju uppdatera minnet och lära sej det sista. Tydligen inte så i mitt fall inte.... Men jag har flera timmar kvar på mej, och det kanske e dags att sätta igår på riktigt nu. Eftersom vi får ha med böckerna så ska jag märka ut det sista så jag slipper läsa så mkt nu. Jag ska lära mej lite om varje metafor och lite om mintzbergs 5 configurations. Sen får det bära eller brista, och eftersom jag inte har fattat ngt på denna kursen sen dag 1 så brister det nog, men har inte räknat med annat och ngn gång ska ju vara den första (kanske) att inte klara ngt på första försöket...
Nästa vecka går vi in på nya delkurser, den ena är affärsredovisning och den andra teknisk installation. TI låter ju inte så svårt, tills jag såg formlerna igår. Hej och välkommen tillbaka, du kära matte C. Med formler som 

Qtot = Qt + Qv + Qov (W/oC)

och  

Pdim = Qtot*(Tinne-DUT) (W)  kommer jag nog sitta som det frågetecken man bara kan se ut som när man läser sånt. KUL.

Nu vill jag ha detta överstökat, och bara festa loss som vi byggare kan. Jag har ju ett mission att fullfölja på kvällen, som jag inte ska bli sen med att göra;) känner ngn sej träffad? ;)

nu får jag väl börja. eller kanske om en liten stund iaf.

so long suckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0