impressed.

nya kurser, nya tag.
andra terminen har startat igång och jag har en känsla av att den kommer bli minst lika bra :)
Teknisk installation och affärsredovisning. TI e döden medans affredovisningen verkar helt ok.
Idag var iaf första dagen, och en ny kille började med oss.. Christoffer Lindhe, han ni vet som blev av med båda benen och en arm i en tågolycka men simmade i paralympics. Vår lärare tvingade han göra en ordentlig prestation iaf och jag tyckte verkligen synd om han, men jag e SJUUUUUKT impad. Men skämdes som sagt över vår kära lärare harald. jag hejade på dej på idrottsgalan skrek han och tvingade oss applådera. det e han iofs värd, men kanske inte i en helt ny klass..

men men, tentafesterna var riktigt lyckade varje fall, jag hade sjukt kul såklart, och det var först vin och räkor, ost och liknande hos isabell på fredagen, sedan bar det av till anna och efter det till morfars såklart.
lördagen var jag så jävla sliten, men det var bara att shape up och bege sej till ibbe igen. vidare till max, sen till morfars. Sedan hamnade jag med helena och so på mårten iaf, och det var riktigt kul!

nu sk ajag kolla på 90210 och kurera mej, jag mår inte alls bra idag :/

ciao

Kommentarer
Postat av: Louise

Han är faktiskt Vic´s kompis från Ulrichehamn=)

2009-01-21 @ 23:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0