another day has passed..

kan ju börja med en grej som var riktigt irriterande..
kunde som vanligt inte somna i normal tid igår, så kl halv 2 i natt kollade jag iaf på fear factor blind date (hur kul det nu kan vara) och en kille som sjöng fram alla sina meningar. Seriöst, jag ville bara slå honom, det var det värsta jag varit med om och till på köpet var han riktigt ful, men tyckte sej vara sjuuukt snygg. herregud säger jag bara. "I'm gonna take all flags lalalalalaa" usch usch usch.

Dagen har väl inte varit så spännande. kollat på andra halvan av top model 11 idag, och nu vill jag helst skriva vem som vinner men lina och klara blir inte så glada då. Kanske att man kan göra det om klara läser detta imån, för då får hon ju ta bort sitt gips. Jag kommer sakna det där paketet och springa åt henne mest hela tiden, hmmm... Skönt för henne och kunna klia sej på benet helt normalt igen. och kanske gå med då, det e ju en fördel..
anyway.. tillbaka till min spännande dag. Top model var det, när de var klart kollade jag på satc filmen, lika bra varje gång och jag gråter lika mkt varje gång. Sen har jag spenderat lite tid med carro, hon ville kolla på bonde söker fru bröllpet, jippe tänkte jag. Jag hatar bonde söker fru, och nu hatar jag det ännu mer "Jag och magnus e så himla kära" NO KIDDING, ingen som missat det du.

Drömde att jag färgat mitt hår mörkbrut inatt så kl 5 i morse var jag uppe och speglade mej och skakade i hela kroppen.. men det var fortf blont.. inte för att det skulle vara världens ände, men lite förvarning tack!

Och till sist, ska vi ta det bittraste, och det är att människor (människan), TÄNK innan man gör ngt. Det är verkligen inte okej!!

Jag e lite glad idag, kanske inte märks sådär mkt, men det är jag.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0