2009

It's been a while, och en hel del har hänt.


- Det nya året ringdes in, och vi gjorde det med dunder och brak. Först fix hela dagen innan, väla hit, sjukhus dit..., sen fix mest hela dagen på nyårsafton. Jag lina klara louie emma emma erica och therese lagade och åt först en 3 rätters, riktigt gott var det :) massa vin och tjat till det och efter middagen droppade folk in och festen började på allvar.. massa blandat folk såklart haha.. var himlans trevligt varjefall.. kl slog tolv, det blev skumpa raketer och 2009.
kvällen avslutades med byggarna på rockstugan. Nyår var riktigt bra helt enkelt!
- Lördagen jobbade jag först, sen blev det vinkväll hos lina och klara.. en hel del vin och skratt, tröga vitsar (britt) och massa annat kul. Jag klara och lina hamnade tillslut på bulls, där vi mötte massa mkvare och det hela slutade med efterfest såklart.

- Måndagen var det dags för jobb igen, aningens trött och säkert fortfarande bakis efter nyår, men jag tog mej igenom dagen. Skulle pluggat på kvällen, hur tyckte jag det gick?
- Tisdagen var det aif-cup, och ingen har missat att jag var pepp såklart.. gis vann, iår igen.. vad tycker vi om det lixom?
- Onsdags blev det plugg plugg, man hittar iofs en massa annat att göra mellan man pluggar.. måla naglarna, facebook, läsa bloggar, jaa helt enkelt allt utom att plugga.
- Idag har jag jobbat, första readagen så jag var helt slut när jag kom hem.. helt sjukt, folk blir helt banans altså. Plugg har jag hunnit med en del med, kanske inte så mkt som jag borde och jag har fetingångest. Det som får mej tänka framåt nu är tentafesten på fredag, jo man tackar!

Annars har det hunnits med en massa skratt med tjejerna, åka i taxi cunows partybil mest hela tiden, lite mer vin och en himlans massa snack. En mycket bra start på det nya året måste jag säga.

Nu ska jag göra dom sista frågorna, sen är det jag stieg och sängen som gäller,
god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0