work work work

jobb igår, jobb idag, jobb imån.. missade lite skola idag, vilket jag inte gillar, men hade ju lovat redan i julas att jag kunde jobba, så what to doooo?

igår var jag sjuukt trött efter en hel dags slit på jobbet (kortspelande och tv-tittande viss del) att jag inte gjorde ngt på kvällen.. skulle träffat jossi en sväng men så blev det aldrig..
har äntligen fått en ny fin rosa mobil nu med, wow säger jag, redan?

efter jobbet idag ska jag till carro och laga mat och kolla på let's dance.. alkolholfritt.. alkoholen sparar vi tills imån ist, party party? det var visst ngn spec dag imån, men det står inte med i min kalender så den kommer passera obemärkt förbi bara..

får väl ta tummen ur och inse att min lunch kanske är slut nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0