woho.

idag har jag och mitt lilla barn gått på stan faktiskt..
blev en hel del inhandlat..

2 par skor, vita och korallsneakers
2 tunikor
1 par byxor
4 par earrings
2 diadem (lindex barnavdelning.. barnavdelningar is the shit)
schmink
1 plånbok
2 par sunglasses (man måste vara ute i tid), ett par rosa tuffa såklart haha

så om det var NGN som verkligen undrade, så vet ni det nu?

lunch blev det på ett sushihak med massa resekataloger. Vi hoppar napa och kör på magaluf instead, aldrig varit där ju så kan vara lite kul med omväxlig. Jag är rätt konstig som inte gillar fisk men LOVE sushi.... hmm, har aldrig påstått att jag e normal..

sen fattar jag inte vad usa:s problem är med att sända serier.. dom kanske e inne i en vi-kör-varannan-vecka-stilen eller ngt för denna veckan kom det inge GG eller OTH, baaah baaah baaah

that's about it.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaa, jag är förmodligen där då :)

Superkul det hade varit ju, haha!

2009-02-10 @ 21:17:33
URL: http://Sessish.blogspot.com
Postat av: Louise

Ja, du pege..Du är en mkt, mkt konstigt människa..Barnavdelningen och sushi...

2009-02-11 @ 11:21:14
Postat av: Anna

Jaa, det blir nog en till säsong där nere kanske :D

vi får se, då ses vi ju iaf :D haha, återigen på charter.

inga besök utanför staden med nån okänd man va? :P hahaha

2009-02-11 @ 20:52:25
URL: http://Sessish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0