wednesday funday

onsdag idag, och ikväll blir det kååååren. var ett litet tag sedan jag var där nu..
jag lina klara och (jag är typ 100% säker på att du går med) danger, so far as i know.

väntar på att lina ska sluta skolan, då ska vi ta en shoppingsväng och en sväng till bolaget. tänkte även hinna med att äta sushi med. mumma!

skola tors och fredag, sen på lör ska jag underhålla lina eftersom att klara ska till tylöbäck. Då ska vi slå klackarna i taket (när katten är borta..... ;) )

just nu har jag allmänt trist faktiskt, kollar på the bachelor rome, som jag för övr sett innan och redan vet vem som vinner (nej klara och lina, jag har inte laddat ner det).

CL igår då, arsenal gjorde vad dom skulle, men inte inter. Nya tag om två veckor!

hepp, vila lite kanske?

so long suckers.

Kommentarer
Postat av: Danger

Haha, och vem är det som ska med till Kåååren om inte jag! Å PG, jag kan berätta för dig att jag vet att du har laddat ner de...

2009-02-25 @ 18:47:57
URL: http://malliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0