trött eller trött?

jaa, trött kan man nog säga att jag var igår..och inte nog med det hade jag sprängande huvudverk..
slocknade kl halv 10 med alla kläder på mej, inte borstat tänderna eller tvättat av mej sminket... såg typ 20 min på filmen jag började kolla på.. vaknade halv 2 och gick och la mej på riktigt då..

idag när ja vaknade var kl 9.40.. jag har altså sovit 12 timmar.. och det känns som om man är ännu tröttare idag..huvudverken var puts väck, gott det. men så blir det.. har varit långa skoldagar denna veckan.. igår var det skola mellan 12 och 18... affärsredovisning i 6 timmar (!) är inget man direkt njuter av, dock fick vi lära oss spcs vilken är riktigt bra att kunna!

helgen blir nog lugn, det kan vara skönt faktiskt emellanåt.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0