tidig morgon..

jag vet ärligt talat inte vad som är värst. Att gå upp tidigt på morgonen eller veta att man har en dag med teknisk installation framför sej, dom väger nog ganska jämt faktiskt. Varmvattenberedare hit och energiutsläpp dit. boooooring.

Igår var det inte mkt gjort för min del om man säger så. Sov väldi väldi länge, tittade på tv, åkte tåg, titade lite mer på tv och sov. Spännande va?

Idag är det som sagt skola, och imån är det ledigt.. på kvällen är det gasque så det hade varit bättre om det varit ledigt på tors ist, men nej då, då ska vi redovisa innerklimatövningen. Heja vad bra det kommer gå.

nu ska jag väl göra ngt antar jag.

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0