take it easy..

onsdagen har passerat, och det har nog inte hänt sådär jättemkt faktiskt.
tagit det lugnt mest hela dagen, fixat lite viktiga saker i förmiddas men sen lite inneklimat men that's about it faktiskt.

kvällen är med lugn, hoppade gasquen idag.. var helt enkelt inte sugen (hör och häpna, jag KAN stanna hemma).
temat var iaf ombytta roller och var och donade adam innan, jag blev nästan rädd faktiskt. Han har lånat ett rosa halterneck, urringat linne, till det en tight kjol och ett par lila strupbyxor. Till det har han KÖPT ett par bruna tantklackskor i strl 42, hallåååå båtar?? det såg iaf verkligen ut som en transa.

min mamma fick en ny mobil av oss när hon fyllde år förra veckan. nu har hon hittat animeringarna och skickar sånna till mej, spexig mor jag har hahah..

på fre e det jobb för min del, och även lördag. lite bekymmrad att jag missar innerklimatövningen på tekniska installationen, men får väl göra den en annan ggr ist..

nu sk ajag kolla på 90210, min bästa dag sålänge efan överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0