sunday night..

söndagskväll och har avnjutit en härlig söndagsmiddag (kvällsmat) som bestod av fläskfilé-kyckling-bacon wok. Festligt värre. Chillat hela dagen, kollat tv och vilat i vilostolen. Jag och lina har även kollat resor till sommaren, så nu blir det Ayia Napa första veckan i augusti, och det jag minns av min förra ayia napa resa så var det ju sjuuuuukt kul. Party party.
Jag antar att det är uppesittarsöndag idag, dock utan suerbowl, men det finns ju en massa andra bra program såhär på kvällskvisten. 
Melodifestivalen igår, värdelös asså, förutom kanske alcazar som var okej. Bästa var att Shirley jävla Clamp kom sist varjefall. Resten av kvällen stannar mellan dom som vet.

Klara har även vårtecken i sin trädgård, i form av små blommor som börjar titta fram. Wowoweeeeewa. Det fick oss att tänka på sommaren och caféet och klara berättade att de blivit sålt till bulls. Hoppas för deras eget bästa att det e lika bra ändå, annars ska dom nog få...

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha, pg då :D

back to napa? hääärligt!

2009-02-09 @ 15:05:34
URL: http://Sessish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0