on top of the world

jag klagar lätt när andra inte uppdaterar sin blogg, men hur bra är jag sj på det lixom?

anyways.. helgen var riktigt kul faktiskt. Först melodifestivalen på östergård med klara lina och louie. 
När den var slut, begav vi oss till GT och christian där det var förfest old-time-style. Riktigt kul faktiskt :)
Gastons blev det kvällen till ära, och vi kom aldrig längre än så. Lina stod nog för kvällens (inte jag). 

Annars är det skola varje dag på schemat denna veckan, bo o o ooring. Kurserna vi läser är inte världens roligaste asså..

Annars händer det väl inget spec kan jag väl inte påstå precis. En sån helt onödig blogg, men ingen är tvingad att läsa.

Läste att dom har utformat detaljplanen (som jag nu vet vad det är, woow) för swedbank arena.. Den ska invigas 2012 och ersätta råsunda. Såg bilder på den och blev faktiskt impad av den..Lite som örjans vall faktiskt (kapacitet och strl hahah) Nu snackas det om champions-league finaler och Em-slutspel. Tagga ner, den är inte ens byggd ännu.  Bara en liten inflik.

Nu är det snart skoldags varje fall.. Räkneövning i teknisk installation.. det kan ju inte bli annat än roligt? eller?

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0