helg..

jahapp, helg igen. som sagt tycker jag inte att det är annat än måndag och helg på veckorna faktiskt.

Dagen började med lite teknisk installation, för att sedan trava in till stan och gå på bolaget, äta lite kinabuffé och skratta åt skylten ovanför salladsvagnen där det stod "salladsvagnen" (internt och riktigt kul).
Jag och linis travade vidare hem och här sitter vi nu, och gör absolut inte ngt viktigt eller speciellt.

Kvällen bjuder på vin och mys, och kanske kanske utgång? Jag är på!

imån åker min syster till irland och jag är avundsjuk för så kul som vi hade där i två veckor altså, svårslaget. Utgång varje kväll och praktiok på dagarna. Jag var sjuuuukt sliten när jag kom hem.

Det var bara en liten update i brist på annat att göra.

so long suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0