fotbollstime.

sitter och kollar på österrike-sverige, och funderar på lite saker.

varför gör markus rosenberg aldrig mål på sina bra lägen?
måste man inte göra ett par mål på österrike förräns ens vara värdiga att spela nästa vm?'
österrike har en riktig snygging i sitt lag, men vad heter han??

och det jag funderat på mest.. klara, inte ens du kan väl tycka att chippen är ser bra ut i sin mittbena/pottfrillastuk? Jag vet att jag gör det verkligen inte varje fall..

dagen har varit lugn för övrigt.. tappade mitt leg igår, bra av mej.. men visste att jag hade de sist på lindex så ringde dit och där var det, LITE tur får man ha...

till helgen är det alla hjärtans dag.. årets mest överskattade dag, seriously.. alla kära har det "mysigt" vi går all in!

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0