cry me a river

fotbollen löste ju sej tillslut iaf.. rosenberg gjorde inga mål, jag glömde kolla vad han som såg bra ut hette, men matchen vanns iaf.. allt annat hade varit bad bad...

har prec kollat på världens hemskaste film., aurore.. jag grät hela tiden, rätt igenom.. hade filmen varit längre hade jag nog slagit mitt och linis rekord (grät rätt igenom pearl harbour, som e ganska låååång) .. iaf som pojken som kallades det, fast om en liten tjej.. verklighetsbaserad, och det gör ju inte saken bättre.. den borde man faktiskt se, så nu sitter jag här, men världens minsta ögon, rödsprängda till på köpet, täppt i näsan för att man gråtit så mycket och pulserande huvudverk. AV EN FILM lixom..

ska försöka sova lite, ska ju ändå upp och jobba imån...

so long

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, kräftan hade jag glömt :D klockrent.



okeee, har mina stories med.. men vi säger att din va värst ändå :D haha

2009-02-12 @ 00:20:43
URL: http://Sessish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0