åh till magaluf.. tralalaa.

torsdag, och aningens bakis asså.

gårdagen var riktigt kul faktiskt, och för en gångs skull var det ju lite folk på kååååååren. Förfest hos beng på GT,och precis som jag trodde, danger hängde med ut. Taxi till kåren, och jag var mest pepp på dans mest hela tiden. Lina fick en klockren höger av en snubbe, helt random. sjukt!
efterfest hos jobson såklart till småtimmarna innan det travades hemmåt.

idag har varit en segdag, men jag ska inte klaga. det fanns dom (klara) sm mådde sämre än mej.
Massa tv tittande och så..

nu har vi (jag typ, lina sov mest och höll bara med, och ibland fick jag även "ta vad du vill"-komentarer) bokat vår resa iaf, 1/8-8/8 befinner jag och linis oss i magaluuuuuuf. party party.

imån är det skola, sen är det helg. igen.. finns nog bara  måndag och helg i veckan känns det som.


ge mej nu sommar. det är väl inte för mkt begärt?

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0