long time no see..

Då var det sådär längesedan man skrev något igen. Skärpning!

Senaste dagarna har spenderats på bibblan, plugg plugg plugg. Idag sitter vi (läs lina emma klara och jag) dock i R-huset, eftersom biblioteket som vanligt har för lite platser för en högskola. Men det är väl mysigt här med?
Jag håller på att slutföra (läs skriva sista tredjedelen) mitt slutprojekt i hyresrätt. Det är faktiskt inte så svårt, men det tar ju sån tiiiiid! Viss del av tiden kanske går åt att prata med mina kära kompanjoner om allt annat än vad hyresrätt heter, men hela dagar med plugg måste faktiskt ha ngt kul med sej.

Igår var jag och lina på 22a våningen i trade center för att avnjuta dess utsikt, och fint var det. Lina var mest rädd, så fick mer eller mindre putta ut henne i den lilla glasbalkongen. Hissen skakade och jag trodde nästan att jag skulle få hålla henne i handen lite granna.

Ikväll blir det lugnt med greys och chill. julfesten idag, men jag har ju seminarie imån kl 08 så jag känner mej sj för bra att hoppa det ikväll om jag vill komma upp imån...

Nu; Skriftliga avtalsvillkor.

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0